DZIEŃ ZDROWEGO ŻYWIENIA
22 maja 2018

WYCIECZKA DO WARSZAWY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dnia 25.04. 2018r. najstarsi wychowankowie MOS1, razem z panią Aldoną, Karoliną i Romaną, odbyli podniebną wyprawę do Warszawy… O godz. 16:00, w doskonałym  humorze, wyruszyliśmy z ośrodka. Podróż pociągiem do portu lotniczego Szczecin – Goleniów przebiegła sprawnie. Po przybyciu na lotnisko udaliśmy się do odprawy lotniczej. Nie obyło się bez próby „przemytu” wody ;). O godz. 19:00, pełni radości i niepewności, znaleźliśmy się na pokładzie samolotu FR6322. Lot był pełen emocji i wrażeń. W przestworzach czekała nas niespodzianka – lekkie turbulencje na pokładzie. O godz. 20:00 wylądowaliśmy szczęśliwie na Lotnisku Warszawa-Okęcie. Nasze miny były nietęgie. Niektórym odebrało na chwilę  mowę. Po emocjonującej podróży udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.

Następnego dnia, po smacznym śniadaniu, rozpoczęliśmy swoją przygodę w stolicy. Po wielkich przeżyciach czekały na nas inne atrakcje. Dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Oprowadził nas po nim przewodnik, który w fascynujący sposób opowiadał o obiekcie, wydarzeniach z nim związanych i o sportowcach. Mogliśmy przez chwilę poczuć się jak Reprezentacja Polski w piłce nożnej. Było pełno wrażeń i ekscytacji. Gdy nasze piłkarskie przeżycia się zakończyły, odbyliśmy kolejną podróż Metrem do Centrum Warszawy. Widzieliśmy Pałac Prezydencki, Kolumnę Zygmunta, Zamek Królewski i Warszawską Syrenkę – symbol stolicy. Po tych atrakcjach udaliśmy się do Złotych Tarasów na zasłużony posiłek. Po zjedzeniu pysznego obiadu i lodów na deser, poszliśmy do Pałacu Nauki i Kultury. Z tarasu widokowego na 30 piętrze podziwialiśmy panoramę Warszawy. Kolejnym przystankiem naszej podróży był Cmentarz na Powązkach – miejsce pochówku wielu sławnych Polaków.

Po całodziennym zwiedzaniu czekała na nas kolejna przygoda – powrót do ośrodka. O godz. 19:00 przyjechaliśmy na Lotnisko Warszawa-Okęcie i ponownie przeszliśmy odprawę – już bez komplikacji. O godz. 20:00 wystartowaliśmy do Szczecina. Z samolotu podziwialiśmy piękne widoki – wieczorną panoramę Warszawy… To była fantastyczna wyprawa. Na długo pozostanie w naszej pamięci. Za rok znowu tu wrócimy. 🙂

“Wszystkie nasze marzenia mają szansę się spełnić, jeśli mamy odwagę je realizować”